educational consultation

تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز است.

educational consultation

تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز است.

جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه – مدت زمان خدمت سربازی در سال 98

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 به عوامل متعددی وابسته خواهد بود و از جمله این موارد مدرک تحصیلی مشمولان مجرد یا متاهل بودن ایشان فعالیت یا عدم فعالیت مشمولان در بسیج انجام پروژه های محوله از جانب ارگان های دولتی و خواهد بود که مشمولان نظام وظیفه از بسیاری از قوانین و مقررات نظام وظیفه  آگاهی کافی را ندارند لذا اگر امتیازی در این مورد داشته باشند که بتواند موجب کاهش مدت زمان خدمت سربازی وی گردد بی بهره خواهند بود. مهم ترین موردی که ذهن مشمولان را این روزها به خود مشغول کرده است، مدت زمان خدمت سربازی در سال 98  می باشد. به این دلیل که مدت خدمت طولانی می باشد تمامی مشمولین به دنبال راه های گوناگون برای کاهش خدمت خود می باشند.

 منبع: جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی یکی از سوالاتی است که داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از مشاوران ایران تحصیل دارند. همان‌طور که می‌دانید؛ دانشگاه علمی کاربردی، دانشجویان خود را به صورت بدون کنکور و یا با کنکور، در نیمسال اول یا همان ترم مهر و در نیمسال دوم یا همان ترم بهمن جذب می‌نماید. اما اینکه رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه رشته هایی می شود، همیشه از سوالاتی بوده که ذهن داوطلبان متقاضی شرکت در دانشگاه علمی کاربردی را، به خود مشغول نموده است

منبع: رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی

انتخاب رشته کنکور ریاضی

انتخاب رشته کنکور ریاضی برای داوطلبان ریاضی از مهم‌ترین و سخت‌ترین مراحل می‌باشد. پس از یک سال زحمت و تلاش مداوم داوطلبان کنکور ریاضی حالا نوبت به انتخاب رشته کنکور ریاضی است.شاید به جرات بتوان گفت انتخاب رشته را بتوان به انتخاب همسر تشبیه کرد. مسیر بازگشت از رشته انتخابی شما اگرچه غیرممکن نیست اما بسیار سخت اتفاق خواهد افتاد.اگر می‌خواهید در انتخاب رشته موفق شوید باید به نکات مهم توجه نمایید و همچنین مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی را حتماً  مدنظر قرار دهید با سایت ایران تحصیل همراه باشید تا با مشاوره رایگان  شما را دررسیدن به اهدافتان یاری نماییم.

منبع: انتخاب رشته کنکور ریاضی

انتخاب رشته کنکور انسانی

انتخاب رشته کنکور انسانی بعد از اعلام نتایج و زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور شروع می شود.متقاضیان کنکور انسانی معمولا رشته های حقوق،حسابداری، روان شناسی را انتخاب می نمایند و معمولا در انتخاب رشته کنکور انسانی می توان این رشته ها را جزو رشته های پرمتقاضی به حساب آورد.فرایند انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور انسانی 98 ممکن است با تنوع بیشتری همراه باشد و راحت تر بتوانند این انتخاب را انجام دهند.مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی در سایت ایران تحصیل به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را با توجه به رتبه و علاقتان کسب نمایید.

منبع: انتخاب رشته کنکور انسانی

انتخاب رشته کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور هنر تفاوتی که با سایر انتخاب رشته های دیگر دارد در تعداد پذیرش اندک و دانشگاه دولتی کم می باشد. حساسیت در انتخاب رشته های هنر به دلیل کمبود دانشکده های هنر در کشور کمی بالاتر از سایر رشته هاست و به دلیل اینکه این رشته رشته شناوری محسوب می شود و همچنین ظرفیت محدود و حد مجاز پایین تری نسبت به سایر رشته ها دارا می باشد دقت لازم را در فرایند انتخاب باید به خرج داد.  انتخاب رشته هنر باید بر اساس علاقه شما و با توجه به استعدادتان انجام شود تا بتوانید موفقیت لازم را در زمینه تخصص خود به دست آورید.

منبع: انتخاب رشته کنکور هنر